Create your own banner at mybannermaker.com!

NUFFNANG

Ahad, 22 September 2013

Entry Pertama



Saya berusaha untuk membina blog sendiri. 
Banyak masa yang diambil hanya nak menyiapkan apa yang dihajatkan. Lama... sebab saya tak mahir . Bagi mereka yang dah mahir tentu sekejap saja dah siap. Sebelum ini saya siapkan blog untuk panitia. Itu pun memerlukan bantuan rakan yang memang dah mahir dalam pembinaan blog. Terima kasih pada Zuraidah Mumin dan Rasyidah Jaapar . Galakan dari anda berdua menguatkan semangat saya untuk membina blog ini.

Untuk memudahkan urusan membina blog ni... saya buka beberapa blog yang boleh ajar macamne nak buat blog. maklumla .... nak tambah blog baru selepas blog pertama . Kemudian bertanya kepada yang pakar... Tq zu kerana beri tutorial jarak jauh.

Syukur....Alhamdulillah .
Berkat kesabaran akhirnya siap ... walaupun belum sempurna . Banyak lagi yang perlu dipelajari untuk mencantikkan blog ini.  
Esok boleh sambung lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...